Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

onsdag den 14. december 2011

Udtryk

Jeg synes den her knap er lidt genial. En knap med udtryk. Den har på en eller anden snørklet måde været min inspiration til den her blog, fordi den er et udtryk, der har gjort indtryk på mig. Den har affødt mange tanker i min i forvejen konfuse tankegang. Trykker man bare på knappen, og så kommer der et udtryk? Er det et udtryk som "har man hørt en loppe gø?", eller er det mere et udtryk som et stykke kunst, der prøver at udtrykke noget? Og hvad betyder nøglen? Åbner den en dør ind til en verden af udtryk, en slags Narnia for kunstnere? Bliver jeg en bedre digter hvis jeg trykker på knappen?

Efter 1½ års konfus tænkning og latterlige konspirationsteorier, fandt jeg ud af hvad knappen gjorde.
De automatiske døre på skolen lukker nemlig på et tidspunkt. Hvis man trykker på knappen, så åbner de og man kan komme ud.
Udtryk betyder "tryk for at komme ud".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar