Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

fredag den 16. december 2011

Jeg er ingen Piet Hein, men jeg grukker

Du skylder mig en øl
Men giv mig den ej
Thi den er min undskyldning
For at snakke med dig

- - -

Bogstavelighed er når du
Knepper mig bagfra og kalder mig Svend
Bare fordi jeg sagde du sku'
Hvis jeg gik hen og bed negle igen

- - - 

Jeg er normalt ret glad for mig selv
Men jeg har aldrig lært at fløjte
Så jeg bliver usikker og ringer til dig
For sex er selvtillid på sprøjte
Og når jeg en dag kommer i tanke om
At jeg heller ikke kan skøjte
Er det blevet tid til mit næste fix
Thi derfor er jeg en tøjte

1 kommentar: