Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

tirsdag den 28. august 2012

Ugledigt

For mig
har du en uglerede i håret
når du går
det er usmageligt
                   denne redelighed
at du ikke er dig/
ham der giver mig
                    /sex
skylden for reden

Uglerne i mosen skruer dig løs
når jeg benægter dig
den sidste godte
                     sex
så ingen aner uråd
om din kådheds stejle libido
selv når mosekonen ikke brygger
                     er våd

For mig
er der noget ugleset ved dig
og de lyde du får mig til at hyle
om natten og de noctale
holder øje
holder på hat og briller
der dugger
                      sex
Men hvad er jeg for dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar