Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

fredag den 22. juni 2012

Regnfuld fredag

Ting jeg kunne gøre på en regnfuld fredag, hvor jeg faktisk har lyst til at lave NOGET:
- Støvsuge (hvis ikke mor havde gjort det i går)
- Endelig få ryddet op i mine sko (som mor har plaget om så længe (og gjorde i går))
Støve af på mit værelse (selvom nej)
- Spille blokfløjte
- Skrive digte
- Opfinde en anti regndans
- Læse op til historie (selvom nej)
- Gå rastløst rundt og fundere over om Roskilde Reunion bliver til noget i eftermiddag
- Se en hel sæson af Doctor Who (ku' godt! (dog er det ikke rigtig NOGET))
- Spise alle mine søsters Cookies og bygge et fort så jeg er forberedt på hendes reaktion når hun kommer hjem
- Bygge et fort, for sjov!
- Finger maling!
- Tage i børnehave?
- Lave lister?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar