Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

søndag den 17. juni 2012

Mit vue på sport

Jeg bryder mig ikke om den måde Sport omtaler alting i ubestemt ental. Vi spiller mod et tysk landshold, der bla bla, vi har en stærk Christian Poulsen, som bla bla. Til gengæld kan jeg godt lide at se Portugals kampe, især når de spiller over på Nani (fordi det lyder som punani).
Jeg holder heller ikke med Danmark (et Danmark), men i højere grad enkelte individer på holdet (et hold). Jeg vil gerne have at Christian Poulsen (en af dem) eller Krohn-Dehli (igen, bare en af dem) scorer, men hvis en potentiel dansk sejr udelukkende er baseret på mål (et mål) fra en Bendtner, så opfatter jeg det som et (personligt) nederlag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar