Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

tirsdag den 1. maj 2012

Vips musvit, en molevit

Det er i dag et vejr, et solskinsvejr
Man burde
Plukke fløjlsgræs og ridderspore
Og andre blomster man aldrig har hørt om
Man burde
Sætte sin hat som man vil
Og trække den gamle sweater af (og lad bare skægget stå)
I stedet finder jeg på diverse hooks fra en bred palette af sange, men det er blot en overspringshandling inden jeg igen bukker under for systemet og skriver min engelskstil færdig.

(hvis jeg skruer ned for musikken kan jeg høre fuglefløjt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar