Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

torsdag den 12. juli 2012

Testamente

Jeg håber virkelig at jeg når at blive rig inden jeg dør, så jeg i mit testamente kan skrive noget i retning af:

"Hele min formue skal gå til en fuldstændig og helt igennem tilfældig person. Denne fuldstændige og helt igennem tilfældige person skal høre om sin arv i en e-mail, og skal for at modtage arven donere 1000 kr. til min fond (som jeg i mellemtiden har oprettet). Reagerer denne fuldstændigt og helt igennem tilfældige person ikke på mailen indenfor en måned, bliver mailen videresendt til en ny fuldstændig og helt igennem tilfældig person, og denne procedure gentages indtil min formue er blevet givet videre."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar