Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

lørdag den 28. juli 2012

Fodfæste

I know, I know, jeg er ikke ligefrem verdens mest stabile blogger, men nu hvor gym er overstået og jeg har haft sidste dag på biblo, mangler jeg pludselig lidt fodfæste. Faktisk mangler jeg meget fodfæste. Og min mor synes at min krop er smuk som den er, og jeg ved ikke om den kommentar burde forurolige mig lidt, selvom den blot er et led i min mors så-lad-dog-være-med-at-få-en-tattoveringskampagne.
For nu, her er mit aftenens soundtrack (Lana del Rey møder Vanessa Paradis-igt):


Ingen kommentarer:

Send en kommentar