Etiketter

alliteration (5) billede (15) bøger (3) citat (5) digt (58) drøm (7) efterår (1) forår (2) gruk (3) indtryk (58) kortprosa (4) krea (6) liste (8) meta (3) musik (7) notits (59) portrætdigt (3) rim (6) sommer (1) sprittusch (1) udtryk (72) vinter (6)

søndag den 29. april 2012

Teori

En sjov ting at tænke på under en koncert, er teorien om at de forvrængede ansigter musikerne laver mens de står på scenen, er direkte proportionel med de ansigter de laver under samleje. Det giver konceptet "intim-koncert" et helt nyt aspekt. Det er desuden ekstra interessant hvis tanken om at føde guitaristens børn før har strejfet en.
Om koncerten med Quick Quick Obey i fredags gjorde indtrykket til dette indlæg vil jeg ikke udtale mig om, men jeg har ladet mig fortælle at de ikke har noget imod hvis man lige lytter til deres musik (eller stalker dem på facebook (ikke fordi jeg har gjort det fordi jeg synes bassisten og trommeslageren ligner hinanden (men det synes jeg stadig lidt de gør)))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar